2014. május 17., szombat

Cikk - Hogyan kezdd el a blogolást, illetve mik az alapszabályai a blogolásnak?! 1.rész

Sziasztok!
Itt Szilvi és most hoztam nektek egy bejegyzést arról, hogy "Hogyan kezdd el a blogolást, illetve mik az alapszabályai a blogolásnak?!".
Érdekes, hiszen én sem vagyok egy nagy blogos, főleg 8 feliratkozóval, de úgy gondolom, hogy azért valamit le tudok nektek írni és akkor már készen is állhattok a blogolásra :) Nyugodtan leírhatjátok, hogy szerintetek mennyi igaz ebből, de akinek van blogja az linkelheti a saját blogját is, ahol megvan neki az ilyenfajta bejegyzés, mert kíváncsi vagyok más gondolataira :) Pipálni úgyszintén ér.:3
Akkor belevágnék :)

1. nagyon fontos dolog az a DESIGN. Ha nem szép a blogod, az emberek nem mindenképpen szeretik meg, így nem lehet sok követőd, és ez főleg arra vonatkozik aki design blogot csinál. :)
Nagyon fontos, hogy a színek összhangban legyenek, anélkül az egész design nem is jó. Kell 2-3 kiválasztott szín, ami a blogodban mindenhol megtalálható. Mint nálunk a rózsaszín és a fehér. Egy jó pont ha van chated és a modulsáv is nagyon kidolgozott, egyszóval hasznos dolgok találhatók benne, mint a szövegdoboz, a rendszeres feliratkozós dolog, blogarchívum, oldalmegjelenítések száma és még sok más személyre szabott modul :) Nagyon jól jön a mi blogunkon is megtalálható számláló, amely azt nézi, hogy éppen hány ember van a blogon. Ezenkívül a különféle oldalakat se hagyd ki, mint nálunk a fejléc alatt található menüpontokat. Aztán ha tényleg egy igényes munkát akarsz produkálni, valami szintén színben passzoló, szép hátteret tegyél be, hogy kihangsúlyozza a blogod. Ha nem tudsz fejlécet szerkeszteni, rendelj egyhelyről, akár tőlünk, mert az is nagyon fontos. Amikor elkezdtem a blogolást, nem is volt fejlécem, aztán rájöttem, hogy az kell, és az nélkül nem lehet jó blogod, mert tényleg egy fontos dolog. :)

És úgy gondoltam, hogy ebből lesznek részek, mert túl hosszú lenne, így most csak a design részről írtam.

De most nem szeretnék ígérgetni, hogy nemsokára hozok ezt-azt, mert ha nem lesz időm, úgysem így lesz, de azért mondom, hogy ennek biztosan lesz következő "része" :)
Puszi Szilvi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése