2014. május 3., szombat

Kritika - He was

Sziasztok! Egy kritikával érkeztem :)
Elnézést a blog írójának, az esetleges keménységért, de benne van az árban (:

He was

Fejléc: Nekem nagyon tetszik, szerintem egy nagyon egyedi fejléc :) Én a szövegen változtatnék, mert az nem illik rá, de azon kívül nekem nagyon megtetszett. Kicsit komor, de ennek ellenére szép! Gratulálok a készítőnek. (:
Pont: 10/9,5

Design: Háttér: Szerintem passzol a blogodhoz, de én eltudnék képzelni egy kicsit díszesebb hátteret is. Ennek ellenére jó választás, hiszen a fejléced feldobja az egész blogot, nemhogy a hátteret. :)
Betűtípusok/betűk színei: Szerintem ezek mind stimmelnek. Eltaláltad, bár egy elég alap betűtípus, de ennek ellenére a blogodhoz illik. Viszont a részeknél egyszer már kint van a résznek a száma és az elnevezése, de te még egyszer odaírod nagyon nagy betűkkel. Na az nem kéne, hiszen már egyszer oda van írva, meg eleve a nagysága is zavaró. És szintén egy ilyen dolog, tehát a betűméret is furcsa. Értem ezt a 'Cserék'-nél található szövegekre, a 'Nincsenek megjegyzések' és társaira. Szóval az túl nagy. Szerintem kicsinyítsd le :)
Modulok: Ezekkel sincsen nagyobb gondom, mert megy a bloghoz többnyire mindegyik, de pár apró hibát elmondanék -pontosabban egyet-. Mikor rámutatok az oldalaknál valamelyikre, például a 'Főoldalra', akkor lilává változik át, amit nem értek, hiszen az egész blogodban sem található meg a lila szín, így nem illik oda. Ennek cserélését javaslom :) Ha kell, a kódját én is picikét át tudom írni, hogy ne lila legyen, csak írj - szisza2001@gmail.com- :). 
Egyéb: Hát nekem rögtön volt még egy kivetni valóm. Az pedig a blog alapja, vagyis ami nálad átlátszó. Ez engem nagyon zavar. Valami színűnek kéne szerintem lennie, mert így olyan amatőr munkának tűnik, de természetesen ha neked ez tetszik, akkor nem kötelezlek arra, hogy változtasd meg, mert ez csak egy javaslat :)
Pont: 10/7

Történet: Rendben. Tehát. Nem is tudom hol kezdjem, hisz egy elég egyedi történetről van szó, de nekem mégsem jön be. Be kell valljam még a prológust sem tudtam elolvasni, annyira nem a szívem csücske a történet, szóval nekem nem jön be. De tovább olvasok és meglátjuk. Nem is tudom.
Szerintem az egész prológus értelmetlen volt. Minden olyan furcsa volt benne és nem. Nem szeretnék tovább olvasni. Tehát értelmetlen. Mintha már az első rész lett volna, de amúgy nem is az. Az ötlet jó, de a megvalósítás már nem annyira
Pont: 10/6 

Fogalmazás: Igen, legfőképpen ez miatt nincs kedvem tovább olvasni. Nem is a történettel van gond, hanem avval,, hogy, hogyan írod le. És számomra ez egy nagyon rossz pont volt. Egyszerűen nem jó. Érthetetlen. Többször el kellett olvasnom egy mondatot, hogy megértsem. Pedig nincs semmi gond velem. 5-ös vagyok szövegértésből.
Pont: 10/3 Sajnálom..

Össz. pontszám: 40/25,5


Elnézést, ha megbántottalak.
xx Szilvi



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése