2014. május 3., szombat

Kritika - Impossible Love

*Hieverybody!* Itt Szilvi és egy kritikát hoztam :)
~~~~~~~~                                                                                                                               ~~~~~~~~
Impossible Love

Fejléc: Hát hol is kezdjem. Nem túl jó. A PNG-k csúnyák, a háttér iszonyú, a színe még inkább. A betűk színei nem passzolnak sem a bloghoz sem magához a fejléchez, plusz még a típusuk is elég ronda. Kérlek ne sértődj meg, hiszen ha kritikát kérsz, benne van a pakliban, hogy nem lesz egy jó kritika :)
Pont: 10/5 Lehetne jobb is :/

Design: Háttér: Nem is tudom. nem illik a bloghoz. Még nem olvastam a történetet (majd mikor a 'Történet' részhez érek), de nekem ez túl komor. Főleg a fejléchez. Hiszen nem is megy hozzá, és még fekete is.. Úgyhogy ez nem túl jó választás. Ajánlanám, hogy nézz körül a blogunkon, mert itt találsz blogháttereket. :)
Betűtípusok: Na ezek sem jöttek be. Én úgy gondolom, hogy a történet betűtípusa ne legyen cifra, hiszen minek? Nem jó, hogy minden ilyen furcsa és díszes. Kell bele valami visszafogott is. És hát szerintem ez nem az. A bejegyzés címe még elmegy ilyen betűtípussal de a többi nem :/
Betűszínek, méretek: Na ez még a típusnál is rosszabb (a színei). 2 féle lila szín, ami még a fejléchez sem megy, hiszen még azon is más árnyalatú színű szöveg van. A méretek stimmelnek.
Modulok: Mivel úgy néz ki, hogy ez egy új blog, nem fogok nagyon belekötni a modulokba, csak egy "kicsit" (bocsi). Tehát nézzük csak. Ami engem rögtön zavart az, az, hogy a sáv nem egy részből áll hanem kettőből. Ezt váltsd át. Aztán. Semmi nincs benne, ami még kéne. Leírás, chat és még egyéb dolgok. De mivel már említettem, hogy egy új blognak néz ki, ezért nem sok pontlevonást kapsz. De jó lenne oda tényleg egy chat, egy leírás a blogról és a történetről és más nem igazán de különféle hasznos dolgok is elférnének oda.
Pont: 10/4

Egyéb: Na már mikor rányomtam az oldalra és megláttam 2 dolgot, rögtön fejben levontam 2-3 pontot. És ez nem más mint a szereplők és a cím miatt. Hiszen mindkettő iszonyatosan sablonos. A One Directon fanfic ha nem a leghíresebb a blogok között és nem ebből van a legtöbb akkor én nem is ember vagyok. És ne beszéljünk a címről. Iszonyatos sablon. Lehetetlen szerelem. Mintha most léptem volna ki a legromantikusabb filmből. Könyörgöm. Ennyi fantáziátok van emberek?!
Erre nem jár pont, mert ezek csak "hibák", amiket észrevettem.

Történet: Mivel már eleve 1D ezért nem előszeretettel fogom olvasni, de lássuk... *olvas*
Jó sajnálom.. Nem olvasom tovább. Egyszerűen, nem is tudom. Nincsen benne semmi plusz, ami miatt érdemes lenne tovább olvasni. Jó tudom, így nem fogok róla véleményt alkotni, mert alig olvastam velőle, de egyszerűen nem megy...
Megpróbálom újra. *olvas*
Beleolvastam a 4. rész első sorába is. Mit is mondjak. Nincs benne SEMMI. Csak egy lány élete és semmi izgi semmi.. Szóval én erre nem tudok sok pontot adni, már csak azért sem mert ott virítanak a fejlécen a 1D tagjai.:D
Pont: 10/3

Fogalmazás: Semmi különleges nincs a fogalmazásodban. Én téged egy 4/5-ös fogalmazónak gondollak, mert voltak érdekes dolgok, szóismétlések amik elég zavaróak. Azt tanácsolom, hogy mielőtt kiposztolod a részeket, fusd át az esetleses hibák miatt.
Pont: 10/6

Helyesírás:  A helyesírásoddal sincsen nagyon nagy gondom, viszont találtam benne pár alapvető hibát. Erre is csak azt tudom mondani, hogy fusd át mielőtt kiteszed.
Pont: 10/8

Össz. pontszám: 50/26

Elnézést, ha megbántottalak.
xx Szilvi


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése