2014. június 11., szerda

Mi van velünk?!

Úhh, sziasztok!
(FONTOS, OLVASSÁTOK EL)
Iszonyatosan rég írtunk mindketten és remélem megértitek az okokat. Először kezdeném Lisával. Igazából a pontos okokat és nagyon a részleteket nem tudom, de azt igen, hogy ő most ballag és nagyon sok dolga van az utóbbi időben, ezenkívül van egy nagyon sikeres blogja, amivel szintén kell foglalkoznia. Részletesebb dolgokat csakis tőle tudhattok meg, mert nem szeretnék valótlan dolgokat leírni, úgy, hogy én sem tudom biztosan. Lényeg, a lényeg, hogy nem volt ideje a tanulás, másik blog és a ballagás mellet.

Szóval, én. Nekem kicsit talán más okok vannak, mint neki, mert én még nem 8.-os vagyok. De lényegében ez is fontos volt, nagyon is, de leírom. Az én okaimról kicsit többet írok, mert többet is tudok magamról, úgyhogy bele is kezdenék. Tanulás, barátok, család. Ez a három ok. 
Részletesebben: Nagyon sokat kellett az utóbbi időben tanulnom, mert félévkor 2 négyesem volt és mindenképpen ki szerettem volna őket javítani. És valljuk be még jobban is sikerültek a jegyeim és az egész 6. osztály, mint gondoltam. Nemcsak kijavítottam a 2 négyesem, de emellett hat dicséretes ötösöm lett. Ezenkívül, a legeslegnagyobb dolog, hogy idén, hatodikos létemre, én lettem az ÉV DIÁKJA. Ami annyit tesz, hogy az egész felsőből, de még valószínű az alsóból is és lettem a legjobb tanuló. Nekem van a legtöbb dicséretem és mi egy más. Szóval ennek iszonyatosan örülök, és tényleg nagyon tanultam rá, hogy ezt elérjem. :) Ennyit a tanulós okról.

A másik fontos ok, a barátok. Nagyon szerettem volna a baráti kapcsolataim megerősíteni nyár elején, nehogy nyáron az egész elromoljon és ebben az időben nagyon sok időt töltöttem a barátaimmal, nagyon sokat aludtam náluk és Ők nálam, ilyenkor eszembe sem jutott blogolni. Remélem ez is egy nyomós ok, amiért nem fogtok megharagudni, mert úgy gondolom, hogy mindenkinek fontosak a barátai. Aztán ez a kapcsolatmegerősítős dolog után történt egy olyan is, hogy egy nagyon régi barátnőmmel összevesztünk. Valószínűleg úgy, hogy már nem igazán lesz a barátnőm, de ezt még így 12 évesen nem igazán tudom megjósolni, mert Ő a szomszédom és még bármi történhet. Az is lehet, hogy mikor vége a sulinak, akkor unatkozni fog nyáron és átjön hozzám és újra barátnők leszünk. Ki tudja?!
Harmadik dolog a barátság témában, az az, hogy az eddig legjobb barátnőmnek tartott ember a sulimból elmegy, a hetediket és az utána következő osztályokat már nem itt fogja kijárni. Igazából már én sem tudom mit gondolok, mert néha azt gondolom, hogy húzzon már el ebből a suliból, mert már utálom, de néha meg sírni is tudnék, hiszen a 6 éves barátságunk itt tönkremenne. Helyesbítek: a hatéves, legjobb barátságunk. De tényleg már nem tudom. Mert vannak más barátnőim, akiket már jobb barátnőmnek tartok mint Őt. De ez mindegy is, mert ez nem az olvasómra tartozik. De így legalább egy új okot tudok felmutatni, hogy leírtam ezt.

És a harmadik nagyobb ok a család. Mostanában a szüleimnek is volt egy "nemállokveledszóba" időszaka, amikor értelem szerűen nem álltak egymással egyáltalán szóba. Elég kemény volt számomra, mert már ott tartott a dolog, hogy elköltözünk és ez nekem olyan dolog lett volna, amit évekig emészthettem volna, mert nagyon-nagyon szeretem mindkettő szülőmet. De ez sem olyan köztéma, így erről többet nem :) De aztán voltak ilyen "kiruccanás" féle dolgok is hétvégente, úgyhogy akkor sem jutott volna nekem idő.

És akkor ez a rengeteg sor végére értünk, így megtudhattátok "Mi van velünk?!"

Pötyögte: Szilvi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése