2014. február 1., szombat

Cikk - Minden nap látogatott oldalak

Hahii! Hoztam most egy egyszerűbb bejegyzést. 
Írjatok kommentben kérdés/kéréseket, tanácsokat, esetleg hibákat, tippeket :)

Következő posztban szeretnék egy TAG (kérdésekre válaszoló) dolgot csinálni, ehhez az kéne hogy minimum 2 ember írjon 10 kérdést, amikre válaszolok.Lehet akár ilyen szemszín, esetleg kedvenc szín dolog, de egyéb más is. Amiket csak szeretnétek.

Na de visszatérve az eredeti dologhoz:
Be szeretném nektek "mutatni" azokat a weboldalakat, amiket minden nap használok. Bár elég sokat szerintem ismeritek, azért véleményezek :)

Facebook:
Szerintem egy jó dolog. Bár már a mai emberek szinte nem is a kapcsolattartásra használják, inkább szórakozásra, sajnos én is valamennyire.Mivel lehet like-olni sok oldalakat, akár ilyen fiatalos képeket, menő dolgokat, én is ezt teszem, ami tetszik LIKE :) Nem lehetek rá túl büszke, de ez van.Viszont, vannak barátaim akikkel a kapcsolatot csak ezen keresztül tudom tartani, akkor sem egy nagyon hasznos oldal.

Ask.fm:
Ez is egy eléggé érdekes oldal. Sajnos ez egyáltalán nem hasznos, inkább hülyeség, viszont nekem azért tetszik mert vannak emberek, akik mondjuk kedvesek, akár már híresek és bármikor tudok tőlük kérdezni. Van is egy ilyen aki nagyon szimpi (fiú) és nagyon tetszenek a válaszai. Értelmes fiú, vicces, jófej és még énekelni is valamennyire tud :) Tőlem is kérdezhettek, ha szeretnétek valamit megtudni : 

Youtube:
Szerintem ezt mindenki tudja mi. Egy nagyon jó videómegosztó portál. Feltöltheted zenéidet, akár videókat amiket úgy gondolod hogy érdemes megosztani az emberekkel stb. Lehet követni rajta személyeket is. Személy szerint én ilyen sminkelős, jófej csajokat követek, de lehet akár ilyen vicces, paródiás csináló embereket is találni. Szerintem az eddig felsoroltak közül ez a legértelmesebb, mert ezt még apukám sem ellenzi, SŐT! :D

És végül BLOGGER:
Egyértelmű, hogy ez egy nagyon jó oldal. Nagyon jó, mert lehet blogod, méghozzá MILYEN. Lehet teljesen magad tervezni a design-t, nem úgy mint egyes blogos oldalakon, mert ott csak sablonok vannak, lehet fejlécet berakni (bár nekem nincs és nem is lesz). Egyéb dolgokban is kiemelkedően jó. Szóval, igen ez egy CSODÁS oldal! <3 Nagyon szeretem. :)
   Ui.: a fenti dolgokat ne felejtsétek el és küldjetek kérdéseket! :) Sziasztok!

2 megjegyzés:

  1. Mi a kedvenc sütid?kedvenc sportod?kedvenc előadód?(színész,énekes,énekesnő)kedvenc zenéd?kedvenc ruhadarabod?minek a látványa vidít fel?jók a kérdések? :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi :) Jók lesznek. Még szeretnék valakitől pár kérdést. Ha nem kapok, akkor majd én találok ki :D ;)

    VálaszTörlés