2014. február 14., péntek

Cikk - Farsang

Sziasztoook! :) Most egy farsangos bejegyzéssel készültem. Próbálom rövidre, mert nekünk ma lesz és mennem kéne, de azért még belefér :D Lenne szó magáról a farsangról, a mi farsangunkról  stb.

Először is sima farsang.
Szóval általában mindenkinek februárban van, és legtöbb iskolában ma. Szokott lenni zene, kaja, jó hangulat, tánc, és mivel farsang ezért (-talán az alsósoknál jobban-) be szoktak öltözni. Ha nincs valaki beöltözve, akkor akár fizetnie is kell, de ez szerintem iskola függő :) Pár jelmezötlet is lesz lent, ha nem ma lesz akár el is készíthetitek .

Mi farsangunk. Nálunk mindig egy "rend" szokott arról lenni, hogy mi lesz farsangon. Általában mindig ugyanott, de idén a tornatermünkben, mivel az én iskolám kevés számú és még csak felsősök lesznek ezen a farsangon, így kevesen leszünk, ezért elférünk a tornateremben. Ezelőtt minig egy ilyen kultúrházban volt a farsang.
Szokott lenni mindig a 8.-osoknak egy nyitótánca (keringő), nagyon szépek szoktak lenni, a báli ruhájukban, idén sem lesz másképpen. Szokott lenni mindig valamilyen produkció, tavaly volt mazsorett és egy hip-hop tánc, idén pedig lesz ismét mazsorett (tavaly én is mazsoretteztem, de már nem), lesz egy 8.-osnak egy ilyen "szájdob"-os produkciója, és egy ilyen "kannás" zene, egy "színes bőrűtől" :D Lesz kaja, pia, süti, minden. Tavaly volt egy szintetizátoros csávó aki nyomta a mulatós zenéket, viszont idén csak egy laptopról fog menni a zene :) Lesz jelmezbál (kb. 10 ember öltözik be max, köztük én is leszek, mert ha nem öltözik be valaki akkor 300Ft, én viszont csak egy fekete ruhát húzok, egy pandás sapival, és panda leszek :D (van egy panda sapis posztom a másik blogomon, ha érdekel nézzétek meg: http://www.szilviblog12.blogger.hu/2014/01/26/sapka-1 :) ))
A 8.-osok közül lehetett szavazni egy fiúra és egy lányra (akik jelenkeztek rá), egyfajta bálkirálynő/király választás. Ők fognak kapni egy "koronát" és valami kis ajándékot .:) Remélem azok nyernek akiket szeretném :D


Egy kis jelmezötlet: Elég nehezek, de ha rendelkezel némi sminkkel és sminktudással, akkor el lehet készíteni (én nem bírnám) :D Annyi még hogy ezek között nem mind van ruha, mert egyrészt nem farsangi hanem halloween-ik, de tökéletesek farsangra, másrészt meg ti is ki tudjátok találni mi illene hozzá :)







Ha szeretnétek még ilyesmi videókat nézni, látogassatok el a csatornájára :) pussz! :* Jó szórakozást azoknak akiknek ma van :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése