2014. július 12., szombat

A rossz hír.. De van egy jó is!

Sziasztok újra!
(OLVASD EL, FONTOS)

Szóval. Meghoztam a rossz hírt. Hol is kezdjem?! Tehát, Lisa elhagyta a blogunkat. Igen szomorú dolog, de sajnos nem volt más választása. Iszonyatosan kevés ideje volt/van. Nagyon. Annyi ideje sincs, hogy egy rövid bejegyzést írjon ide. Nagyon sok fontosabb dolog van az életében, ami miatt itt kellett hagynia ezt a blogot. Van egy saját, nagyon sikeres blogja, új iskolába fog menni és persze még az a sok személyes dolog, amit igazából még én magam sem tudok, mert ez nem rám, és rátok tartozik. Tehát, igen, itt hagyta a blogot. De el kell fogadnom, és nem nagy veszekedések árán lépett ki, most is nagyon jóban vagyunk és leszünk is. Támogatni fogjuk egymást mindenben. A blogban is. Ha valami ide kell, akkor Ő nem fog cserben hagyni, segíteni fog, még akkor is ha már nem tartozik a blog írójaihoz. Ugyanez fordítva is. Én is segíteni fogok neki bármiben. Úgyhogy nem keseredek el annyira, és remélem ti sem. A blog ugyanúgy fog működni, ahogyan eddig, vagy még jobban, mert most elkezdek törődni vele. Annyira hanyagoltam, de ezen változtatok. És hát. Ez a rossz hír mellé van egy jó hírem is :)
"Minden nap megszűnik valami, amiért az ember szomorkodik, de mindig születik valami új, amiért érdemes élni és küzdeni!"

A jó hír az lenne, hogy SZERKESZTŐFELVÉTELT indítok. :) Viszont ahhoz, hogy felvegyek valakit, vannak kikötéseim. Ezeket leírom :)

  1. Ha nincs is blogja (vagy már nincs), értsen a kritika íráshoz, a HTML kódokhoz egy pöppet, tudjon szerkeszteni (előny ha nagyon szépen tud)
  2. Legyen ízlése. Szóval ne undorító képeket tegyen ki a blogra, hanem valami szépet és a bloghoz illőt.
  3. Fogadja el, hogy a legfőbb szerkesztő én vagyok.
  4. Tartsa be a szabályokat. Pár fontos szabály: Nincs k-zás, és nincs csúnya beszéd. (A csúnya beszéden elfogadható szavak: lesz@rom, basszus) ; Nem változtathatja meg a kinézetet, csak akkor, de tényleg csak akkor ha én kérem, vagy én megengedem. Van még sok apró szabály de a leglényegesebbek ezek voltak.
  5. Írjon helyesen. Ez is egy nagyon lényeges dolog.
  6. Legyen minimum 12 éves.
  7. Legyen viszonylag érett. Értem ezt arra, hogy a gyerekessége miatt ne barbis cikkeket írjon.
És kb. ennyi.

  • Maximum 2 embert veszek fel
  • Jelentkezni erre a felvételre szeptember végéig lehet.
  • Lehet választani, hogy az illető mit szeretne tevékenykedni a blogon. Lehet kritikaíró (abban az esetben mindenképpen veszek fel mégegy embert), lehet cikkíró, lehet ajánlóíró, lehet olyan aki csak a blogsegítség témában ír bejegyzéseket, lehet olyan aki csak a képszerkesztés témában ír bejegyzéseket és igazából ennyi, viszont lehet olyan is mint én, aki mindent csinál itt a blogon :)
Köszi, hogy elolvastad, jelentkezz ha szeretnél :) Szia!
Szilvi

3 megjegyzés:

  1. És hol lehetne jelentkezni? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itt, kommentben vagy emailben (szisza2001@gmail.com) értelemszerűen. Ha itt jelentkezel kell egy elérhetőség:)

      Törlés
    2. E-mailben jelentkezek! :)

      Törlés