2014. április 2., szerda

Gravitáció- Film ajánló

Sziasztok mindenki!:) Már tegnap szerettem volna kitenni ezt a posztot, de nem sikerült, így ma itt van!
Tehát meghoztam a blogunk első valamiféle ajánlóját és ez itt és most egy film ajánló lenne.
Tavasz van, de úgy gondoltam, hogy ezeknek nem muszáj olyan hangulatúnak lennie, amilyen az idő, szóval nem olyan témájút hoztam, de remélem ez is elnyeri tetszéseteket. A poszt lényege, hogy esetleg olyan könyvekkel/filmekkel/zenékkel és egyéb dolgokkal megismerkedj és megszeresd amiket még nem láttál/olvastál/hallottál, de mi már igen és ezáltal tényleg igazán megtudd az emberek (vagyis mi/én) véleményem, hogy megtudd, valójában milyen is az az adott film/könyv/zene.

Először lesz több oldalról szedett információ majd az én véleményem és tapasztalatom a filmmel kapcsolatban. Jó olvasást! :)

Gravitáció

(Gravity, 2013)




A nem túl távoli jövőben baleset történik egy űrállomáson: a váratlanul becsapódó meteorok megsemmisítik a bázist, és a két – éppen az űrhajón kívül dolgozó – asztronautát elszakítják a hajótól. Az újonc dr. Stone (Sandra Bullock) és a sokat próbált Kowalsky (George Clooney) csupán egymáshoz kötve sodródik a végtelen űrben. Nincs, ami megállítsa őket, és nincs, aki a segítségükre siessen: a sisakjukban visszhangzó csend azt jelzi, hogy semmilyen kapcsolatuk nem maradt a földi irányítással. A félelem fokozatosan pánikba fordul. Minden lélegzet számít. Minden másodperc létfontosságú. A hazavezető egyetlen út az univerzum rémítő ürességén keresztül vezet.



Nemzet: amerikai
Stílus: sci-fi, thriller
Hossz: 90 perc
Amerikai bemutató: 2013. október 4.
Magyar mozibemutató: 2013. október 3.

Rendező: Alfonso Cuarón 
Forgatókönyv: Alfonso Cuarón, Jonás Cuarón, Rodrigo García 
Kamera: Emmanuel Lubezki, Michael Seresin 
Szereplők: Sandra BullockGeorge Clooney,Basher Savage 

Saját vélemények:

Nekem elsőre mikor láttam, hogy apukám nézi angolul, feliratosan az jött le, hogy ez olyan mint a többi okoskodós űrös film, vagy a megszokott sima sci-fi film, de igazából nem.
Letöltötte apukám magyar szinkronnal, majd én is olyan kíváncsiságból elkezdtem nézni és megdöbbentem, mert iszonyatosan jó volt. Nem az a tényleg nagyon átlagos és megszokott űrben játszódó film, mert maga a történet, hogy miért kerülnek fel, már érdekes. Néha az a rémisztően jó csend is annyira megnyugtatott és annyira élveztem, hogy szinte mikor a szereplők mozogtak én is késztetést éreztem arra, hogy velük együtt próbáljak megmenekülni és visszajutni a földre. A történet végét nem mondom el, de az biztos, hogy egy élmény volt megnézni és már sajnálom, hogy először kreáltam magamban egy rossz előítéletet a filmről, mert teljesen más mint az elképzelésem. A lényeg, hogy egy nagyon izgalmas film és annak ellenére, hogy nem szeretem az ilyen akciósabb filmeket, hogy ugye izgulni kell és a sci-fi filmek sem a kedvenceim, nekem nagyon tetszett. Már kétszer láttam, szóval nagyon tudom ajánlani ezt a "gyönyörű" filmet és aki nagyon érzelgős még sírni is tud rajta, mert vannak benne elég szörnyű pillanatok, de ez ne rémisszen el titeket, mert nem erről szól :)

Pár trailer, pontosabban 2.:



Xx Szilvi! :) Nézzétek meg <3


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése