2014. március 13., csütörtök

Cikk - Vagdosás

Sziasztok!

Bevezetés:
Biztos ti is láttatok már itt az interneten ilyen vagdosós képeket, esetleg találkoztatok ilyen emberrel, aki ezt már megtette, vagy, ami a legrosszabb ti is megtettétek. Erről szeretnék most egy cikketCi írni. Jó olvasást és gondoljátok végig!

Miért?
Szerintem aki ezt nem tapasztalta és nem tette meg magával, biztosan felteszi azt a kérdést magában, hogy mégis MIÉRT? Miért kell vagdosnia magát? Miért kell idáig lesüllyednie? .. Na igen. Én is ezek közé tartozom. Végül is megértem egy részét, hogy biztos minden rossz, nincs egy boldog pillanata, depressziós lesz, és azt hiszi, hogy ez a legjobb megoldás. Azt hiszi, ha kimutatja, hogy ő milyen gyenge és mennyire szar az élete megsajnálják, de én nem tudom megsajnálni azokat az embereket akik ezt teszik és ez nem elég, DE még felrakják a vágásos kezüket az internetre.. Mi értelme van? Ha boldogtalan, depressziós, akkor miért nem vonul kicsit vissza a szobájába és depressziózik magában? Az jó neki, hogy kimutatja milyen gyenge? Persze, nyilván ha én is ebben a helyzetben lennék, nem biztos, hogy így gondolnám, de az biztos, hogy nem vagdosnám össze vissza a kezem, hogy esetleg lenézzenek és bántsanak miatta. Miért?

De..
De itt az a baj, hogy nem maga miatt lesz depressziós.. A m*cskos társadalom miatt. Mindenki bántja, ő a csúnya, ő a hülye, ő a legrosszabb. Ez miatt. Már aki, mert lehet a családja miatt lesz depressziós. De ez nem mentség, hogy lehet az embereket bántani. Akár szavakkal, akár fizikailag. Nem! Itt van példának Amanda Todd.  a gerinctelen emberek miatt öngyilkos lett. Nem tudom az egész történetét, de az biztos, hogy a bunkó, lenéző emberek miatt már nem él.. Micsoda világ?!

Emberek, gondolkozzatok!..
(Tudom, már nem ehhez kapcsolódik, de én erre is ki szerettem volna térni.) A szavaknak 'súlya van'! Lehet, valaki másnak ítél egy embert de első látásra ne mondd senkinek azt, hogy k*rva. Értelemszerűen nem mindenki veszi komolyan a negatív véleményeket és nem foglalkoznak az ilyen dolgokkal, de vannak akik igen. Bunkók:(

Gondolom.
De gondolom egyesek ez miatt vagdossák magukat, és mint már az elején mondtam csak egy kicsi részben értek egyet velük. Abban, hogy depisek lesznek és ez miatt ezt látják legjobb ötletnek. De a lefényképezgetős, felrakom az internetre dolgokkal egyáltalán nem értek egyet. Ez az én véleményem.

Tehát.
Tehát mára ezt gondoltam. Ez az én véleményem, nem kopiztam senkit, ez egy saját vélemény! Köszi, hogy elolvastad!



 Szilvi voltam,
Puszi mindenkinek!
És gondoljátok a leírtakat át!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése